Rajdy WoD, Hellfire Citadel, Kilrogg Dead Eye

Kilrogg Martwe Oko jest jednym z niewielu przywódców Żelaznej Hordy, którzy pozostali przy życiu. Co więcej, po tym jak Gul'dan pokonał Grommasha, który odmówił picia krwi demonów, Kilrogg znalazł się na jego miejscu i nie przegapił swojej szansy. Teraz musimy walczyć z kolejnym przywódcą Żelaznej Hordy.

 

Przegląd walk Kilroggów

Zaklęcie Kilrogga "Wizja śmierci" przenosi graczy do momentu ich śmierci. Im więcej demonów gracz zabije podczas tej fazy, tym więcej stosów Nieśmiertelnej Determinacji (bufor obrażeń) otrzyma. Jeśli przez tę fazę nie przejdzie wystarczająco dużo graczy, rajd poniesie duże straty.

Walka toczy się głównie o to, jak zabić ogary piekielne. Mimo że Kilrogg ma dużo zdrowia, podczas walki otrzymuje sporo obrażeń od graczy, którzy dostają poważny buff do obrażeń na bossa. Dlatego głównym zadaniem jest radzenie sobie z addomami, ponieważ niektóre z nich mają niebezpieczną mechanikę.

Walka z Kilrogiem odbywa się w pomieszczeniu z dużym basenem, który jest wypełniony brudem. Po siedemdziesięciu pięciu sekundach walki boss wezwie na pomoc Plującego Krwiopijcę. Następnie dzieje się to, co następuje:

  • Po dotarciu do basenu Obrzydliwości Krwiopijca przemienia się w Ogromnego Terrora;
  • Jeden z Krwiopijców zawsze będzie się pojawiał na brzegu basenu i przekształcał w Olbrzyma Grozy;
  • Pozostałe dwa Krwiopijcy pojawiają się w niszach wzdłuż ścian hali;
  • Osoby walczące z dystansu powinny w pierwszej kolejności zabijać te piekielne ogary, spowalniając je, aby nie zamieniły się w Ogromne Straszydła;
  • Milicjanci mogą odrzucić ogary piekielne i uniemożliwić im dotarcie do basenu.

Umiejętności Kilrogga

Kilrogg Dead-Eye.

  • Defeat by Scourge - W miarę postępu walki na gracza nakładany jest debuff Demonic Possession. W miarę gromadzenia się stosów, gracz otrzymuje kumulujące się obrażenia. Gdy osiągnie 100 obrażeń, zostanie poddany Płonącemu Legionowi.
  • Rozerwanie Pancerza to atak bossa, który rozrywa pancerz celu i zadaje ogromne obrażenia fizuronowe. Skubany pancerz wpływa na ofiarę, powodując efekt "rozdartej zbroi". Rozerwanie pancerza powoduje, że gracz zadaje 40% więcej obrażeń. Nie dotyczy czołgów, które używają dodatków zmniejszających obrażenia.
  • Przebijające Serca - Killrog rzuca w cel nożem, który zadaje 243821 obrażeń przy uderzeniu i 46414 obrażeń co sekundę wszystkim celom stojącym na linii rzutu. W trybie epokowym nóż jest rzucany na wiele celów, a efekt trwa do końca walki. Dodatkowo, z Przebiciem Serca związane są następujące efekty:
  • Kałuża krwi - Rana zadana przez Sercowego przekłuwacza pozostawia kałużę płonącej krwi. Każdy, kto stoi w basenie, otrzymuje raz na sekundę 96970 obrażeń od czarnej magii.
  • Blood Sphere - Wywołuje się obok gracza z debuffem i zaczyna poruszać się w kierunku bossa. Boss otrzymuje buff "Bloodstorm", zostaje wzmocniony i zadaje raidowi 245455 obrażeń.
  • Skrzep Oczyszczonej Krwi - Wywołany zza gracza pokrytego Oczyszczoną Krwią i zaczyna poruszać się w kierunku Bossa. Boss otrzymuje debuff "Tainted Blood Excitement", zyskuje moc, zadaje 281819 dark magic damage raidowi i zostaje dodatkowo sparaliżowany o 15%.
  • Perdition Torment - boss zadaje 109091 obrażeń od ognia co 2 sekundy przez 6 sekund. Obrażenia są zmniejszane proporcjonalnie do odległości między bossem a graczami. Boss zadaje również obrażenia losowym celom, strzelając do nich salwami. Gracze otrzymują 299394 obrażeń w promieniu 5 metrów od pocisku. Gracze w trybie epokowym podlegają efektowi "Porażenia przez Plagę". Gracze podlegają debuffowi "Brama śmierci", co oznacza, że ich obrażenia wzrosną o 12% w następującym po nim "Udręczeniu obiektu".
  • Wizja Śmierci - Z na wpół opróżnionego oczodołu Killroga wypływa potok plugawej energii, niosąc go do miejsca, w którym znajduje się jego wizja śmierci. Jeśli w tym strumieniu nie ma wystarczającej liczby celów, boss zadaje 509092 jednostek obrażeń od ognia całemu rajdowi. Następujące umiejętności bossa są powiązane z wizją zagłady:
  • Immortal Determination - gracze zadają 20% więcej obrażeń przez 1 minutę.
  • Immortal Rescue - zaklęcia leczące stają się o 10% skuteczniejsze przez 1 minutę.
  • Cleansing Aura - Umiejętność uzdrowiciela, która zmniejsza ilość obrażeń od "Scourge Damage" u innych graczy.

Dodaje
Salivating Bloodsucker - Gdy tylko pojawi się kałuża krwi, biegnie w jej kierunku. Kiedy dociera do basenu, przemienia się w Giant Terror. Posiada następujące umiejętności:

  • Furious Strikes - zadaje 76% obrażeń od broni i dodaje 2 jednostki. "Scourge Damage" zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w promieniu 9 metrów w sektorze 90 stopni przed nimi.
  • Szpon Obrzydliwości - Ataki w walce wręcz mogą oblać cel sprofanowaną krwią, dodając 2 obrażenia od Obrzydliwości.
  • Breaking Howl - Zadaje 107,766 dodatkowych obrażeń na sekundę przez 10 sekund, gdy jest w kontakcie z przeciwnikiem. Jeśli przerwiesz tę umiejętność, zyskasz 50% więcej prędkości ataku.
  • Creep Rift - Dodatek eksploduje, zadając 306667 obrażeń i oblewając wszystkich w promieniu 10 jardów zbroczoną krwią, dodając 40 punktów Creep Depletion do obrażeń. W trybie epokowym, w miejscu 'Szczeliny Skażenia' pozostanie kałuża Skażenia. Kałuże te przywołują "Krzepy Obrzydliwości", gdy trwa efekt "Egzekucyjna Męka".
  • Kałuża Obrzydliwości - Wielki terror pozostawia za sobą Kałużę Obrzydliwości, która dodaje 6 jednostek na sekundę. 6dpc. "Zniszczenie przez zło" dla wszystkich, którzy do niego wejdą. Kałuże Obrzydliwości, które nie zostaną zjedzone w ciągu 15 sekund, powodują zakrzepy "Zbezczeszczonej krwi".

Imadło ognia piekielnegotopieszyżołnierz Płonącego Legionu, z którym gracz może walczyć podczas "Wizji śmierci". Żmija posiada umiejętność "Obrzydliwy ogień", która spopiela przeciwnika, zadając mu 1002425 obrażeń od ognia.

Hellfire Demon to pogromca Płonącego Legionu, z którym gracz może walczyć podczas Wizji Śmierci. Eksploduje po zetknięciu z celem, zadając 327879 obrażeń i pozostawiając smugę ognistego plugastwa.

Władca Ognia Piekielnego to elitarny wojownik Blazing Legion, z którym można walczyć w Wizjach Śmierci. Stosuje "Skwierczący oddech", tworząc ognisty rozbłysk, który zadaje 296364 obrażeń i dodatkowo 32727 obrażeń od ognia co dwie sekundy przez 8 sekund.

Taktyka na Kilrogg

Taktyka w trybie normalnym

Działania związane z najazdami są następujące:

  • Boss ma dużo zdrowia i wiele celów w walce, ale podczas walki musisz zadać obrażenia bossowi, gdy gracz jest pod wpływem "Nieśmiertelnej determinacji" (20% wzrost obrażeń);
  • Wybierz trzy drużyny dla 'Vision of Death' przed bitwą, ustaw rotację przerywania dla Immortal Terrors i wybierz gdzie uciekać z 'Heart Piercer';
  • Dd's i Healers zbierają się po jednej stronie korytarza i przechodzą na drugą stronę podczas Pangs of Death;
  • Czołgi muszą się zmieniać za każdym razem, gdy czołguje Ogromny Terror, a gdy czołga Kilrogg, używaj aktywnego odstraszania, gdy boss rzuca Pancerzowy Podmuch;
  • Tremendous Terror atakuje czołgami z odległości mili, więc gracze nie otrzymują obrażeń od "Wściekłych ciosów".
  • Kiedy Ogromny Terror jest bliski śmierci, Tank powinien zabrać go z mili, aby gracze nie otrzymali obrażeń od "Szczeliny Abominacji";
  • Priorytet dla dystansowych dd: Blood Spheres > Bloodsuckers > Huge Terror > Kilrogg;
  • Priorytet dla mile-dd: Ogromne Horrory > Kilrogg;
  • Niezależnie od tego, dokąd leci Heartbreaker, nie stawaj mu na drodze!
  • Obróć Kilrogga w kierunku aktualnej lokalizacji Wysypiska Zasięgu dla Wizji Śmierci, aby runy były łatwo dostępne;
  • Gracze, którzy biorą Death Vision, powinni spróbować zdobyć 20 stosów Immortal Determination lub Immortal Salvation, zabijając tak wielu wrogów, jak tylko mogą;
  • Gracze z większą ilością Nieśmiertelnej Determinacji powinni skupić się na zadawaniu obrażeń bossowi, aby AoE zadawało obrażenia również Addamsom;
  • Gracze z Immortal Resolve muszą stać obok czołgów, dopóki nie zostaną z nich zdjęte obrażenia;
  • Oszczędności i Redukcja Obrażeń cd powinny być używane do zmniejszenia obrażeń od 'Pre-Mortem Torment'. Obrażenia czołgów i milicji będą większe, więc zwracaj na nie większą uwagę;

Cele klasy i roli na spotkaniu:

Zbiorniki:

  • Użyj aktywnego odstraszania, gdy Kilrogg rzuci Rozprucie pancerza;
  • Odwróć uwagę bossa od Krwawych Kul, a zwłaszcza od Skrzepów Skażonej Krwi;
  • Za każdym razem, gdy pojawia się Tremendous Horror, czołgi muszą się przestawić;
  • Odwróć Przerażające Horrory od sojuszników i od rajdu, gdy są bliskie śmierci;
  • Przerwij Breaking Howl, gdy Tremendous Terror zostanie zabrany z obozu milowego;
  • Używaj mocnych save-upów podczas "Przedporodowej męki", gdy tankujesz Kilrogga;

Szkodniki:

  • Milisherzy powinni przerywać "Breaking Howl" kiedy to tylko możliwe, a twoim priorytetem jest zadawanie ogromnych obrażeń Terrorowi;
  • Dready z dystansu powinny najpierw zabić Krwawe Kule i Krwiopijców, a także umierającego Ogromnego Terrora;
  • Trzymaj się z dala od umierających Tremendous Terrors i nie daj się złapać w szczeliny;
  • Jeśli zostaniesz zaatakowany przez Przebijające Serca, uciekaj w wybrane miejsce i oddal się od bossa;
  • Nie stawaj na drodze Heartsuckerowi;
  • Użyj swoich osobistych save-albumów podczas "Piercer of Hearts";
  • Wybrani gracze muszą podczas "Wizji Śmierci" wcielić się w zielone runy, aby móc wejść do Królewskich Komnat;

Uzdrawia:

  • Użyj hit i redukcji obrażeń cd na "Pre-death Torment", najsilniejsze cd powinny być używane na koniec bitwy, gdy najbardziej szkody dla raid przechodzi;
  • "Ground AoE-heal na Pre-death throes powinien być skoncentrowany na grupie milowej, ponieważ obóz dystansowy cały czas się porusza;
  • Zastosuj zewnętrzne defensywne cooldowny do czołgu Kilroga, gdy działa "Premonitory Torment";
  • Gracze z wiszącym Heartslayerem potrzebują silnych indywidualnych debuffów;
  • We wszystkich innych przypadkach należy wyleczyć zbiornik;
  • Trzymaj się z dala od umierającego Ogromnego Terroru, aby uniknąć skażonej krwi z ryftów;
  • Jeżeli zostaniesz namierzony przez Heartthrob Piercer, uciekaj w wybrane wcześniej miejsce, z dala od bossa;
  • Nie stawaj na drodze Heartsuckerowi;
  • Użyj swoich osobistych save-albumów podczas "Piercer of Hearts";
  • Wybrani gracze muszą stać się zielonymi runami podczas 'Wizji Śmierci', aby wejść do Komnat Króla;

Rozkaz dla Death Vision

Kilrogg rzuca swoje 'Death Vision' minutę po rozpoczęciu walki i co 75 sekund. Gracze, którzy zmienią kolor na zielony, wejdą do królewskich komnat, aby pomóc Cadgarowi ochronić je przed demonami. W tej części bitwy należy pamiętać o następujących kwestiach:

  • Gracze, którzy znajdują się w komnatach, mogą tam przebywać przez "minutę", dopóki nie "umrą";
  • Dopóki znajdują się one w "Wizji", są narażone na uszkodzenia;
  • Każdy demon zabity w 'Vision' daje graczowi bonus;
  • Zadający obrażenia stosują "Nieśmiertelną determinację", aby zwiększyć obrażenia, uzdrowiciele stosują "Nieśmiertelne zbawienie";
  • "Immortal Salvation" pozwala również trafionym graczom na zmniejszenie obrażeń od "Defeat of the Nasty" po powrocie z "Vision";
  • Jeśli w 'Vision' nie ma wystarczającej ilości graczy, boss wyrządzi raidowi poważne szkody i nikt z tych, którzy już poszli do 'Vision' nie wróci.

Trzy różne rodzaje demonów będą prowadzić atak:

  • 24 demony;
  • 6 demonów ognia piekielnego;
  • 1 pan;

Gracze otrzymują stosy buffów bez względu na to, który mob został zabity.

Taktyka w trybie Heroicznym

Nie ma większych różnic w mechanice walki.

Taktyka w trybie Mythic

W mitycznym trybie walki Horrory będą zostawiać po swojej śmierci kałuże. Nie zadają one żadnych obrażeń, ale kałuże dają 6 punktów "Zepsucia złości" na sekundę każdemu graczowi stojącemu w kałuży. Inne rzeczy, które warto wiedzieć o kałużach, to m.in:

  • Kałuże zawierają 80-90 punktów Łupu;
  • Gdy cały Spoil zostanie wchłonięty, kałuża zniknie;
  • Kiedy Kilrogg rzuca 'Egzekucyjną Mąkę', wszystkie kałuże wywołują Skrzepy Krwi; aby tego uniknąć, przydziel kilku graczy do przejęcia obrażeń od kałuży;
  • Pięciu lub sześciu graczy wystarczy, by debuff nie psuł się nisko, choć Kilrogge Tank lepiej nie brać stacków debuffu;
  • Gracze nie powinni zabijać Huge Terror, jeśli Pestilence Torment przestanie działać, ale jeśli Kilrogg właśnie zaczął rzucać Pestilence Torment, to lepiej zabić tego moba, a Bloodsucking Clots nie będzie czarować.

Dodatkowo 'Death throes' gwarantują każdemu graczowi 1 punkt obrażeń za każdy tick i 5 punktów, jeśli gracz zostanie trafiony strzałą.

Ta dodatkowa mechanika zakłada, że rajd musi wysłać innego healera do Wizji, aby ten mógł otrzymać stosy buffów i chronić drużynę, która jest zajęta pudłowaniem przeciwko Demonicznemu Opętaniu. Na epokowym poziomie trudności Kilrogg pozwala trzem graczom na wejście do Wizji, więc musi to być dwóch Poszkodowanych i jeden Uzdrowiciel.

Ostatnia różnica w trybie epoki: zamiast trzech, pojawią się cztery Bloodrogs.