Hellfire Citadel: krótki przegląd

"Najważniejszym punktem patcha 6.2 będzie rajd Hellfire Citadel. Blizzard wie, jak robić raidy, a ten będzie w pełni rozwiniętym, trzynastoosobowym instancjonowanym raidem. Tak jak w przeszłości, rajd będzie miał cztery poziomy trudności: Raid Quest, Normal, Heroic i Epochal. Jacy więc szefowie na nas czekają?

 

Głównie przedstawiciele Blazing Legionu pod wodzą Archimonde'a.
Wymieńmy naszych nowych przeciwników:

Piekielna Szczelina.

  • Szturm na Cytadelę Piekielnego Ognia.
  • Iron Thrasher.
  • Cormrock

Sąd Krwi.

  • Najwyższa Rada Piekielnego Płomienia
  • Kilrogg Dead-Eye
  • Krwiożerczy

Bastion Cieni

  • Władca Cieni Iskar
  • Sokretar Wieczny
  • Despotyczny Velari

Klif Niszczyciela

  • Władca podziemnego świata Zakuun
  • Xul'gorak
  • Mannoroth

Czarna Brama

  • Archimonde

Rajd jest częściowo nieliniowy, gracze mają możliwość wyboru, gdzie chcą się udać w kilku miejscach:
Po Storming the Citadel i Iron Razor, gracze mogą udać się do Cormrock lub Court of Blood (Council/Kilrogg/Bloodthirsty);

  • Po tym jak gracze uzyskają dostęp do Nexus of Souls poprzez pokonanie Bloodthirster, mogą wybrać pomiędzy Władcą Cieni Iskar, Wiecznym Sokretar, Władcą Podziemi Zakuun i Xul'gorak;
  • Gracze muszą pokonać Sokretara, aby dostać się do Velari;
  • Gracze muszą zabić wszystkich pięciu z tych bossów, aby dotrzeć do Mannoroth;
  • Gracze muszą zabić Mannorotha, aby móc walczyć z Archimonde;

Cechą charakterystyczną raidu jest to, że ilvl lootu z różnych bossów na tym samym poziomie trudności raidu jest różny (normal/heroic/mythic):

  • Assault of the Citadel, Iron Razor, Council: 690/705/720;
  • Kilrogg, Bloodthirster, Iskar, Sokretar: 695/710/725;
  • Zakuun, Xul'gorak, Velari, Mannoroth: 700/715/730;
  • Archimonde: 705/720/725;

LFR upuszcza 675 loot z początkowych bossów i 685 z późniejszych. Poziom 650 jest wymagany, aby dostać się do LFR.

Aby dostać się do wejścia do raidu, musisz wykonać quest budowy portu w garnizonie.