World of Warcraft: Legion. Artefakty

Jednym z kluczowych systemów gry, który zostanie wprowadzony w World of Warcraft: Legion są artefakty. Artefakty to podstawowe bronie klasowe, które można ulepszać i zmieniać ich wygląd. Ten post opisuje główne punkty dotyczące artefaktów, jak również galerię tych broni dla różnych klas i specjalizacji. Tutaj znajdziesz bardziej szczegółowy przewodnik po mechanice i pompowaniu artefaktów.

 

Co więc powiedziano nam na Blizzconie? Czytamy poniżej.

  • najpierw musisz zdobyć "kęsowy" artefakt. Podczas prezentacji Greg Amai podał przykład broni typu warlock-aflick - Ulthalesh, Reaper of the Dead Wind. Musisz udać się do Karazhan, zinfiltrować katakumby i zdobyć tę broń. Oczywiście, inne klasy i specki będą miały swoje własne questy;
  • Moc artefaktu jest głównym zasobem, który odblokowuje ulepszenia Twojej broni;
  • Parametr ten można zwiększyć poprzez wykonywanie questów, zabijanie rarników, pokonywanie bossów w raidach i 5ppl, wygrywanie meczów na arenie i BG;
  • Pierwszą rzeczą, którą gracz musi odblokować po otrzymaniu artefaktu, jest aktywna cecha. Aktywna cecha zawiera przypadłości, których możesz użyć w walce (jak normalna umiejętność umieszczona w panelu zdolności bojowych). Tak więc cechy dodają zdolność lub modyfikują istniejącą;
  • Cechy pozwalają również modyfikować ich właściwości, takie jak trafienie krytyczne. Wszystkie te cechy mają rangę;
  • Odblokowanie wszystkich Cech i Rang (szczególnie Złotych Mocy, najwyższego poziomu Cech) zajmie trochę czasu. Pełna modernizacja może potrwać kilka miesięcy;
  • W grze pojawią się nowe przedmioty zwane reliktami. Relikwie mogą być wkładane do gniazd artefaktów i dają bonusy do cech, które mają rangi. Oznacza to jeszcze więcej możliwości dostosowania do potrzeb klienta;
  • Tylko określony typ relikwii może być umieszczony w broni. Różni gracze będą poszukiwać różnych reliktów;
  • Będziesz otrzymywać ulepszenia artefaktów w miarę wykonywania zadań i pokonywania lochów;
  • Będziesz wykonywać zadania, aby zdobyć nową formę artefaktu;
  • Kolor artefaktu można również zmienić poprzez zdobywanie osiągnięć;
  • Artefakty to jedyna broń, która będzie dostępna w World of Warcraft: Legion. Z bossów nie będą już spadać żadne bronie, które trzeba będzie zmieniać z każdym nowym raid dash.

Ogólnie wygląda to ciekawie, ale nie wyciągałbym pochopnych wniosków. Przypomnij sobie garnizony, które również wydawały się nową płaszczyzną rozwoju postaci, ale w rzeczywistości wszystko sprowadzało się do kilku działających zestawów, które potem nie zmieniały się przez miesiące. Nie ma jeszcze szczegółowych opisów cech, ani jak można je uzyskać. Bo może być tak, że będzie tylko jeden lub dwa działające warianty, a żeby zdobyć moc artefaktu trzeba stosować banalny wielomiesięczny grind. Jednak zdecydowanie można powiedzieć, że broń artefaktowa wygląda świetnie. Poniżej znajduje się galeria artefaktów dla różnych klas i specyfikacji.

Artefakty Rycerza Śmierci

Krew - topór Przeklęty Pożeracz

Lód - para ostrzy, Herald of Cold i Żniwiarz Mrozu

Nieświęty - Ostrze Apokalipsy

Artefakty Łowcy Demonów

Eksterminacja - para ostrzy Kusiciela

 

Vengeance - Aldrachian Warblades

Artefakty myśliwych

Beastmaster - Titans Power Shotgun (lewy)

 

Strzelanie - łuk Tas'dor, Dziedzictwo Wiatrodziejów

 

Przetrwanie - Drapieżny pazur, Włócznia dzikich bogów

Artefakty maga

Magia Magiczna - Alunet, Sztab Magny

 

Ogień - Ostrze Felo'melorna

 

Lód - personel z Black Ice

Artefakty mnichów

Hoplitcher - Sztab Fu Qian, Towarzysz Podróżnika

 

Tkacz Mgieł - Shay-moon, Sztab Mgieł

 

Tancerz Wiatru - Pięści Niebios broń nadgarstkowa

Artefakty Druidów

Równowaga - Kosa Elune

 

Beast Power - Fangs of Peploshkroi (transformacja w Gray Panther)

 

Strażnik - Szpony Ursoka (przemienia się w niedźwiedzia)

 

Uzdrawianie - laska G'hanir

Artefakty Paladyna

Światło - Młot Srebrnego Maga

 

Ochrona - Tarcza Strażnik Prawdy

 

Vengeance - Miecz Pożeracza (tak, ten).

Artefakty kapłana

Posłuszeństwo - personel Furia Światła

 

Światło - laska T'uure, luminarz Naaroo.

 

Ciemność - Xal'atat, Ostrze Mrocznego Imperium

Artefakty szamanów

Żywioły - Pięść Ra-dena broń nadgarstkowa

 

Ulepszenie - Młot Zagłady

 

Uzdrawianie - Berło Azshary

Artefakty kowalskie

Czarodziejstwo - Kosa Ulthalesha, Żniwiarz Martwego Wiatru

 

Demonologia - Czaszka Man'ari

 

Zniszczenie - Berło Sargerasa

Artefakty wojownika

Broń - dwuręczny Peacemaker Stromkara

Furia - Miecze bojowe Valariar (prawy)

Obrona - Tarcza Strażnika Ziemi

Artefakty zbójnika

Eliminacja - Ostrza Tęsknoty i Smutku

Cutthroat - Blades of Terror, Fate, and Fortune

Skradanie się - Kły Pożeracza