World of Warcraft Charge Casting Guide (1-800)

Rzucanie uroków (lub czarowanie, enchanting) jest umiejętnością, która pozwala na ulepszanie przedmiotów, broni i zbroi poprzez dodawanie parametrów do cech, które najlepiej pasują do klasy i specjalizacji postaci. Ten poradnik został zaktualizowany do patcha 7.0.3 i znajdziesz w nim informacje o tym, jak podnieść poziom tej umiejętności do 800 poziomu.

Krótki przegląd historyczny

W stosunkowo niedalekiej przeszłości chunking był jednym z najbardziej dochodowych zawodów. Wybite przedmioty wymagały ulepszeń, a ulepszenia zależały od klasy i specki, więc było ich całkiem sporo. W momencie pojawienia się dodatku Cataclysm w grze było już około dwustu receptur na chantery, wliczając w to te ze starej zawartości. Niektóre przepisy ze starej zawartości były istotne ze względu na istnienie takich zjawisk jak "twink for BoE" czy "inherited items". Niektóre z receptur BoE padały z marnym prawdopodobieństwem od mobów, niektóre od raid bossów. Od czasu do czasu pojawiały się na aukcjach i były niekiedy warte duże pieniądze. Dla przykładu legendarna formuła +4 do wszystkich statów bib kosztowała jednorazowo około 70-80 tysięcy i posiadało ją bardzo niewielu na serwerze. Krótko mówiąc, zapotrzebowanie było stałe, szczególnie na serwerach z aktywnym życiem PvE.

Jako materiały źródłowe śpiew wykorzystuje materiały, które są uzyskiwane w rozpylaniu przedmiotów. Jest to unikalna umiejętność dostępna tylko dla czunterów (lub tych, którzy posiadają odpowiedni budynek w garnizonie WoD). Nakłada to pewne ograniczenia na pompowanie - surowce mogą kosztować całkiem sporo, jeśli kupuje się je na aukcji. Opcjonalnie - można farmować "zielone" i "niebieskie" w starych dungeonach i raidach, ale jest to raczej nudne ćwiczenie. Jeśli więc chcesz pompować od podstaw, to przygotuj się na koszty. Jest jeszcze jedna opcja, która pozwoli zaoszczędzić złoto. To pompowanie umiejętności wraz z, powiedzmy, krawiectwem. To jest zrobić, powiedzmy, zbroi tkaniny, krawiectwo pompowania, a następnie rozpylanie ich, uzyskanie źródeł dla pompowania śpiewu.

Słodkie życie dla łowców i jubilerów skończyło się jednak w dodatku Warlords of Draenor. Mocno zredukowano liczbę akutalnych chuntów, zawężając także liczbę pozycji, na których można je stosować. Crafting w WoD był jednak więcej niż całkowicie beznadziejny. Z drugiej strony, rzeczywiste formuły WoD mogą być wykonane z umiejętnością równą jeden.

W Legii nieco podrasowano śpiew, czyniąc go bardziej atrakcyjnym pod względem zarabiania pieniędzy. Na przykład, wprowadził iluzje - książki, które dają dostęp do pięknych efektów wizualnych. Po wydaniu pre-patcha udało mi się zarobić około 60k na produkcji i sprzedaży. Jeśli chodzi o akutalne przyśpiewki, ich lista również nieco się poszerzyła. Tak więc w zasadzie zawód ten jest warty pompowania.

Aktualizacja aplikacji Charms

Rzucanie czarów w rozszerzeniu Legion 700-800

Po wykonaniu zadania na Shattered Isles wkraczasz do nowego Dalaranu i udajesz się do nauczyciela rzucania czarów Naltanisa. Po zdobyciu tej umiejętności wykonaj zadanie "Zaczarowany wieczór". W nagrodę za jego ukończenie otrzymasz Zaklinacza (Legion). Dalsze doskonalenie tej umiejętności polega na wykonywaniu zadań i otrzymywaniu formuł do śpiewu jako nagrody. Aby zdobyć wszystkie te formuły musisz ukończyć wszystkie questy, co jest możliwe tylko dla postaci na poziomie 110. W sumie jest 29 questów, z których część trzeba wykonać w lochach. Ostatni quest daje cztery formuły, które pozwalają na pompowanie umiejętności na poziomie 780-800.

Ponadto należy pamiętać, że formuły mają poziomy od jednego do trzech. Można je zdobyć poprzez zwiększanie reputacji, kupowanie u sprzedawców, wybijanie mobów lub wykonywanie lokalnych questów. Wiele formuł można uzyskać poprzez wykonywanie lokalnych zadań. Aby odblokować lokalne questy musisz spełnić następujący warunek Unii frakcji, czyli podnieść swoją reputację do poziomu przyjaznego wszystkim frakcjom Shattered Isles. Zadanie to otrzymuje się od Cadgara (wymaga poziomu 110).

Jeśli chcesz stać się pełnoprawnym chanterem, musisz dopompować swoją postać do poziomu 110. Chociaż do produkcji ksiąg iluzji można też mieć zwykłego centaura.

700 — 740

Użyj następujących formuł, aby dopompować się do tego poziomu:

40 zwojów Słowa Krytyki (poziom 3): arkhan (400).
40 zwojów Słowa Przyspieszenia (poziom 3): archana (400).
40 zwojów Słowa Umiejętności (poziom 3): arkhan (400).
40 zwojów Słowa Wszechstronności (poziom 3): archana (400).


Receptury poziomu 2 można kupić u Ildyny Smutnej z Pryszniców, która stoi obok nauczyciela-kanclerza. Trzy formuły poziomu 3 można zdobyć, wykonując lokalne zadania. Czwarta Formuła Formuła: Zaklęcia dla Pierścienia - słowo wszechstronności sprzedawane przez Silvio Deer Horn, ale tylko jeśli poziom reputacji z Dream Weavers - szacunek.

740 — 780

Wykonaj 40 poniższych zwojów (jeden z listy):

40 zwojów Wiązanie trafień krytycznych: Kryształ Chaosu (160), Archana (1400).
40 zwojów Przyspieszenie wiązania: Kryształ Chaosu (160), Archana (1400).
40 Scrolls Skill Bind: Kryształ Chaosu (160), Archana (1400)
40 Zwoje Wiążą Uniwersalne: Kryształ Chaosu (160), Archana (1400)


Receptury poziomu 2 kupuje się u Ildiny z Sadder Sparrow. Poziom 3 Formuły:

Wzór: zaklęcia na pierścień - wiązanie trafień krytycznych: sprzedawane przez Pierwszą Czarodziejkę Talisrę w Suramarze (wymaga egzaltacji z Pomorachnye).
Wzór: Zaklęcia na Pierścień - Wiążące Wzmocnienie: Sprzedaje Silvio Deer Horn (wymaga uległości z Weavers of the Dream) Wzór
: Zaklęcia na Pierścień - Wiążąca Umiejętność: Sprzedaje Pierwsza Czarodziejka Talisra w Suramar (wymaga uległości z Pomoraceous)
.

Wzór: Zaklęcia dla Pierścienia - Wiązanie Uniwersalne: Sprzedaje Pierwsza Zaklinaczka Talisra w Suramarze (wymaga egzaltacji z Pomorazhnyh).


780 — 800

Nadal robimy zwoje, które robiliśmy w latach 740-780, ale ponieważ w latach 780-790 staną się one żółte, będziemy musieli zrobić ich około 25-35.

[/toggle]

Nakładka na umiejętności char w treści oryginalnego WoW (1-275)

1-2
Różdżka runiczna: Różdżka z mosiądzu, dziwny pył, prosta substancja magiczna

2-50
48 zwojów Charmsów do opasek na rękę - Zdrowie I: 48 porcji Dziwnego Pyłu

50-80
30 zwojów Charms for Wristbands - Health I: 30 porcji Dziwnego Pyłu

80-100
20 Czarów zwojów na opaski - Wytrzymałość I: 60 porcji Dziwnego Pyłu

100-110
10 Wielkich Magicznych Różdżek: 10 z Prostego Drewna, 10 z Wielkich Kosmicznych Substancji

110-125
15 Zwojów Tarczy - Wytrzymałość I: 30 kawałków dziwnego pyłu, 15 prostych substancji astralnych

125-130
5 Zwojów Tarczy - Wytrzymałość I: 10 jednostek Dziwnego Pyłu, 5 Czystych Substancji Astralnych

130-155
25 zwojów Zaklęcia Tarczy - Wytrzymałość II: 50 porcji Pyłu Duszy

155-175
20 Małych Tajemniczych Prętów: 20 jednostek Zwykłej Tajemniczej Substancji, 20 jednostek Pyłu Duszy, 20 jednostek Drzewa Gwiezdnego

175-185
10 Zwojów Uroków na Opaski - Duch III: 10 porcji Prostej Tajemniczej Substancji.

185-220
35 zwojów Charms dla Wraps of Power III: 35 porcji Dust of Providence.

220-225
Charms dla Płaszcza - Ochrona II: 15 porcji Pyłu Opatrzności.

225-230
Charms dla Rękawic - Zręczność I: 5 Substancji Pustki, 5 porcji Pyłu Opatrzności.

230-235
5 zwojów Charmsów Butów - Wytrzymałość III: 5 porcji Pyłu Opatrzności.

235-240
5 Scrolls Bib Charms - Health V: 30 porcji Providence Dust.

240-250
Charms for Shoe - Marksmanship I: 40 jednostek Providence Dust, 10 Simple Void Substances.

245-285
Czary na rękę - Wytrzymałość IV
Dość rzadki przepis, spadający z małą szansą od mobów Starego Świata.

250-260
10 Simple Mana Oil: 30 porcji Sleep Dust, 20 Purple Lotuses, 10 crystal flasks.
Przepis można kupić u Kanye w Silithusie. Jeśli jesteś zbyt leniwy, by udać się do Kalimdoru, prawdopodobnie znajdziesz ten przepis na Auk.

260-265
5 Scrolls Charms for Wristbands - Inteligencja III: 15 Simple Eternal Substances.

265-300
45 Scrolls Charms for Shields - Stamina IV: 225 dawek Sleep Dust.
Sojusznicy mogą kupić ten przepis od Mitrin'dir w Darnas, a Hordanie od Daniela Bratletta w Undercity.

Ulepszenie rzucania czarów w zawartości Płonącej Krucjaty (300-350)

300-310
10 zwojów Charms for Wraps - Assault I: 60 kawałków czarodziejskiego pyłu

310-320
Charms na nadgarstek - Brute Force: 60 jednostek czarodziejskiego pyłu

320-330
12 Zwojów Rękawic - Szturm I: 96 ccp Pyłu Uroku

330-335
5 zwojów Tarczy Czarów - Wytrzymałość V: 75 porcji Pyłu Czarów

335-340
Charms Tarczy - Wytrzymałość: 5 Wielkich Tęczowych Odłamków, 20 Zwykłych Substancji Planarnych

340-350
15 Doskonały olej czarodziejski: 45 jednostek czarodziejskiego pyłu, 15 pełzających koszmarów, 15 kryształowych kolb

Ulepszenie nakładki zaklęć w zawartości Gniewu Króla Lichów (350-450)

350-375
10 zwojów czaru dla płaszcza - szybkość: Pył absolutny (60)

375-390
15 Scrolls Charas dla Kajdanek - Kolekcjoner: Wielka Kosmiczna Substancja (15)

390-396
3 Scrolls of Charas for Shoes - Lodołamacz:
Pył absolutny (24).
Woda skrystalizowana (3)

396-405
3 Scrolls Charas for Cloak - Zręczność IV: Pył absolutny (27)

405-411
2 Scrolls Charas za Rękawice - Przyspieszenie: Pył Absolutny (24)

411-423
3 Scrolls Charas za Rękawice - Dokładność: Wielka Kosmiczna Substancja (12)

423-426
Zwój Char dla płaszcza - Zręczność V:
Pył absolutny (24)
Odłamek snów (3)

Zawartość dodatku Cataclysm Naładowane rolki (450-525)

426-440
14 Scrolls Charms for Shoe - Landman's VivacityReagents
: Pył hipnotyczny (27)

440-455
15 Scrolls Charas for Cloak - Piercing SpellsReagents
: Pył hipnotyczny (45)

455-465
10 Scrolls Charas for Gloves - Acceleration II:
Hipnotyczny Pył (40)
Wielka Boska Substancja (10)

465-475
10 Zwojów Ładunku na Płaszcz - Inteligencja I: Hipnotyczny Pył (60)

475-480
5 Scrolls Charas for Gloves - Power IV:
Pył hipnotyczny (25)
Wielka Boska Substancja (10)

480-485
5 Scrolls Charas for Shoe - Dexterity VIReagents
:
Hipnotyczny Pył (20)
Wielka Boska Substancja (10)


485-490
5 Scrolls Charas for Gloves - Wielkie Przyspieszenie:
Pył hipnotyczny (25)
Wielka Boska Substancja (10)

490-495
5 Scrolls Charas for Shield - Blokada: Hipnotyczny Pył (60)

495-500
5 Scrolls Char for Bracers - Accuracy:
Hipnotyczny Pył (60)
Wielka Boska Substancja (5)

Ulepszenie nakładki na czary w zawartości Mgły Pandarii (500-600)

500-527
9 Zwojów Charmsów na rękę - Umiejętność: Pył Duchów (36)

527-551
12 Zwojów Charmsów dla obuwia - Dokładność II:
Pył duchowy (24).
Tajemnicza substancja (12)

551-557
3 zwoje Ładunku na Płaszcz - Dokładność: Pył Ducha (21)

557-578
7 Scrolls Char for Bib - Endurance III:
Pył duchów (28)
Tajemnicza substancja (7)

578-600
5 Scrolls Charms for Bib - All Characteristics X:
Pył Duchów (10)
Tajemnicza substancja (15)

Warlords of Draenor - ulepszenie zawartości zaklęć (600-700)

Podobnie jak inne profesje produkcyjne w Warlords of Draenor, śpiew został poddany radykalnej przebudowie. Wynikało to w dużej mierze z faktu, że system rozwoju postaci został uproszczony, m.in. zmniejszono liczbę zwojów ulepszających przedmioty. No i garnizon, rzecz jasna.

Pozytywnym aspektem jest to, że aby móc śpiewać w Drenorze, wystarczyło mieć umiejętność 1. Po tym, albo trzeba wybić z mobów scroll "Drenor casting charms" i uzyskać zestaw podstawowych receptur. Można je wykorzystać do podniesienia umiejętności do 625. Kolejne przepisy wymienia się na książki "Secrets of Drenor Enchantment", w których znajduje się cd na cały dzień. Więc nie możesz zrobić więcej niż jednej książki. Na podstawie tego pompowania wygląda to tak.

600-613
13 Błyszczące odłamki: Pył Drenora (260)

613-625
12 Każdy Char dla pierścieni, które są dostępne.

625-700
Znak Czarnej Góry - każdy z nich daje 5 punktów. Każdy z nich wymaga 3 Kryształów Czasu i 5 jednostek Magicznej Ziemi. Zrób to do samego końca.